هفته سوم فروردین 1386 - -------/\/\--\/\/---- INTER TV

موسیقی متن فیلم اخراجی ها - محمد اصفهانی

سلام به همگی,
آقا به قول شاعر میگه پرسپولیس زلزله همینه همینه! هم بازی قشنگ بود هم بردیم..دیگه چی از این بهتر! ولی یک نکته ای رو نمیدونم دوستان توجه کردند یا نه اینکه آمار آخر بازی نشون داد که اس تق لال چقدر شانس آورده بود که هفته پیش دوباره ? تایی نشده بود. اگر آمار بعد بازی مس رو نگاه میکردید درصد مالکیت دقیقا مثل بازی دربی بود ??? پرسپولیس و ?? درصد هم اس تق لال. حالا نکته جالب تر اینکه توی دربی پرسپولیس طبق آمار ? موقیت خطرناک داشت که در  بازی با مس و باز هم طبق آمار ? موقیت خطر ناک. توی این بازی ? گل زد ولی توی بزی دربی با اینکه موقیت گل بیشتر داشت ولی اس تق لالی ها شانس آوردن و فقط ? گل خوردند و ? تاش موند برای بازی های بعدی! یک نکته جالب دیگه اینکه مس هم مثل اس تق لال ? موقیت خطر ناک روی در بازی ارش سرخی ها داشت ولی مس با پاس کاری موقیت درست می کرد ولی اس تق لال با اوت دستی و گل رو هم مثل با یک حرکت خیلی زیبا زدند ولی توی دربی اس تق لالی ها گلی نزدند و گل به خودی بود! نتیجه گیری ها بماند بر عهده شما! ولی جا داره واقعا به تیم مس و آقای کاظمی تبریک بگم به خاطر این فوتبال زیبایی که بازی کردند و فقط به فکر نتیجه نبودند. ایشون هم مثل آقای میثاقیان و خیلی های دیگه  میتونستند خیلی راحت با ضد فوتبال نتیجه بگرند ولی ایشون به فکر زیبایی بازی و پیشرفت فوتبال هم بودند که جای تقدیر داره. به هر حال فقط قرمزته!
- برگردیم به سایت! امروز گفتم یکم سینمایی کنیم باز تا تنوع ایجاد بشه و همه استفاده کنند.
?---------------------------------------------------------------------------------------------------------?
> موسیقی متن فیلم سینمایی اخراجی ها - محمد اصفهانی
.
.
>توضیحات: بالاخره این فیلم اخراجی ها هم آمد و ما دیدیم و حال کردیم! موسیقی متن یا بهتر بگم تیتراژ پایانی این فیلم زیبا رو که با صدای دکتر محمد اصفهانی اجرا شده براتون آمده کردم. دانلود کنید و تفاوت کیفیت رو ببینید و مطمئن باشید که این سایت بهترین کیفیت رو براتون آماده می کنه. لذت ببرید! 
.
+ موسیقی متن فیلم سینمایی اخراجی ها - محمد اصفهانی -  مدت زمان:  ?:?? دقیقه 
.
صوتی - .Mp3
-----------------
-=64Kbps=-  -=128Kbps=-
?.?Mb           ?.?Mb
.: برای دانلود اول کلیک راست کنید و بعد بر روی Save Target As کلیک کنید یا از دانلود منیجر استفاده کنید :.
.
> حقوق این وبلاگ محفوظ است و هرگونه کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع است.
>منتظر نظراتتون هستم
یا علی...

کلیپ شماره ؟- مجموعه ترش و شیرین

سلام به همه
شرمنده که دو روز نتونستم اپ کنم سرم خیلی شلوغ بود امروز دیگه تا یه فرصت کوچولو گیر اوردم سریع دست به کار شدم قبلا هم گفته بودم که دارم یه کارای توپی برای وبلاگ می کنم باز هم می گم منتظر باشید امروز هم یه کلیپ از مجموعه خوب و پر بیننده ترش و شیرین براتون گذاشتم امیدوارم لذت ببری                                                             ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 کلیپ شماره؟ - ترش و شیرین - رسم خانواده عروس!.
.
 توضیحات: کلیپ بسیار جالب از مجموعه ترش و شیرین با بهترین کیفیت. مربوط به قسمتی هست که ناصر ( رضا    عطاران) در مورد رسم خانواده عروس توضیح می ده! دانلود کنید و شاد باشید!.
 کلیپ شماره ؟ - ترش و شیرین - رسم خانواده عروس! -  مدت زمان:  ??:?? دقیقه 
تصویری - .wmv
-------------------
-=100Kbps=-  -=???Kbps=-
?.?Mb           ?.?Mb
.: برای دانلود اول کلیک راست کنید و بعد بر روی Save Target As کلیک کنید یا از دانلود منیجر استفاده کنید :.
 حقوق این وبلاگ محفوظ است و هرگونه کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع است.
 منتظر نظراتتون هستم