بهار 1386 - -------/\/\--\/\/---- INTER TV

فیلم سینمایی سنگ کاغذ قیچی

سلام به همه دوستان خوبم

می دونم بد قولی بازم ولی شما ببخشید من درگیر بودم کلی کار مثل همیشه و شما هم مثل همیشه بخشش خیلی از دوستان برام میل زده بودن و درباره نسخه جدید وبلاگ پرسیده بودن که مدتی پیش قولش رو داده بودم باید خدمت دوستان همیشگی و کلا همه دوستان ( INTER TV ) عرض کنم که مدتیه که مشغول انجام امور نسخه جدیدم که همین روزاست که قرارش بدم خیلی روش کار کردم شرمنده که طول کشید ولی انقدر توپ شده که قول میدم هیچ کمو کسری نداشته باشه از این حرفا که بگذریم امروز براتون فیلم سینمایی سنگ کاغذ قیچی آماده کردم امیدوارم خوشتون بیاد. این فیلم به سه قسمت تقسیم شده تا راحت تر دانلود کنید. تقدیم به شما.

قسمت اول           (  DOWNLOAD ) یا  (  DOWNLOAD )  

قسمت دوم           (  DOWNLOAD ) یا  (  DOWNLOAD )  

قسمت سوم           (  DOWNLOAD ) یا  (  DOWNLOAD )   

یا علی مدد

منتظر نظراتتون هستم...تا بعد...بای


تیتراژ پایانی شب شیشه ای

 سلام به همه دوستان خوبم

امیدوارم حالتون خوب باشه در درجه اول از تمامی دوستان گلم معذرت می خوام به خاطر مدتی که نتونستم اپ کنم . انقدر سرم شلوغ بود که خدا می دونه امتحان پشت سر امتحان باشه قبول حق با شما فقط شرمنده شرمنده . خیلی از دوستان میل زده بودن و گفته بودن چرا نظرات ثبت نمیشه دارم این مشکل رو رسیدگی می کنم یه سری مشکلات مثلا پاک شدن یک دفعه ای امار و ... هست که حتما پیگیری می کنم ولی تا حل این مشکل از همه دوستان خواهش می کنم در خواست های خودتون رو میل بزنید برام . اپ امروز هم اختصاص داره به تیترا پایانی برنامه پر بیننده شب شیشه ای که کاری هست با صدای مهدی یراعی عزیز که با توجه به درخواست های مکرر دوستان گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد . از این به بعد هم سعی می  کنم مرتب اپ کنم فقط نظر یادتون نره. 

تیتراژ پایانی برنامه شب شیشه ای       ( DOWNLOAD ) حجم : 444 کیلوبایت

یا علی مدد

منتظر نظراتتون هستم...تا بعد...بای


رحلت امام راحل تسلیت باد

سالروز رحلت جانگداز امام خمینی((ره)) تسلیت باد.

زندگینامه امام


صحنه های حساس بازی منچستر و چلسی

سلام بعد از اینکه منچستر قهرمان لیگ برتر شد دیشب یه بازی عقب افتاده از هفته 34 لیگ برتر بین چلسی و منچستر انجام شد که به تساوی بدون گل انجامید. البته دوتا مربی برای کلاس گذاشتن تیمهای جوانشون را به زمین فرستاده بودند. به هرحال چون بازی حساسی بود براتون چندتا از صحنه های حساس بازی را آماده کردم.

چلسی 0 - 0 منچستر

درگیری میکل و اسمیت             (+DownLoad+)

صحنه های مختلف از فرگوسن و مورینیو  (+DownLoad+)

آنالیز نیمه اول توسط آلی مک کوییست     (+DownLoad+)

آنالیز نیمه دوم توسط آلی مک کوییست    (+DownLoad+)

خلاصه کل صحنه های حساس بازی       (+DownLoad+)

پسورد:www.7download.mihanblog.com  

یا علی مدد

منتظر نظراتتون هستم...تا بعد...بای


فیلم سینمایی تله

سلام هیچی ندارم بگم جز اینکه شرمنده که مدتی نتونستم اپ کنم خیلی مشکل داشتم اوه توپ حالا شما ببخشیدولی برای جبران  یه فیلم سینمایی میخوام در این پست بذارم. فیلم تله را که اونا که تو ایرانن که دیدن اگر هم ندیدن بازهم نمیتونن از اینجا دانلود کنن. بیشتر برای ایرانیهای مقیم خارج هست که میتونن دانلود کنن و درخواست هم زیاد داشتن.

فیلم سینمایی تله       (+DownLoad+) حجم :118 مگابایت

 پسورد:www.7download.mihanblog.com 

یا علی مدد

منتظر نظراتتون هستم...تا بعد...بای


کاریکاتورهای بازیگران

دیگه نوبتش شده تا عکسهای جالب و خنده دار  را هم بروز کنم. برای این پست یه مجموعه کامل از کاریکاتورهای بازیگران درنظرگرفتم که مطمینم خوشتون میاد. کاریکاتورهایی از پرویز پرستویی- خسرو شکیبایی و نیکی کریمی بهترین کاریکاتورهای این مجموعه است.

 

مجموعه کاریکاتورهای بازیگران   (+DownLoad+) حجم : 479 کیلوبایت

پسورد:www.7download.mihanblog.com  


فیلم سینمایی مهمان

سلام براتون یه فیلم جدید آماده کردم. فیلم سینمایی مهمان هست که بسیار دیدنی است و میتونید از این وبلاگ دانلود کنید. با نظرات خودتون منا در آپدیت بیشتر یاری کنید. این فیلم درواقع به تقابل دوفرهنگ غرب و شرق می پردازد. فکرکنم با همین جمله تا آخرشو فهمیدید.

فیلم سینمایی مهمان          (+DownLoad+) حجم : 204 مگا بایت

پسورد:www.7download.mihanblog.com  


فیلم سینمایی تقاطع

آخرین خبر: درپی انتشار فیلم سینمایی اخراجیها کارگردان این فیلم گفته که قرار است 40 دقیقه به این فیلم اضافه کنند. گفته میشه این 40 دقیقه از همون قسمتهایی هست که از بازی مریلا زارعی حذف شده است.

سلام فیلم سینمایی جدید و ایرانی تقاطع را آماده کردم که مطمینم خوشتون میاد.

دکتر مینورحمانی((فاطمه معتمدآریا)) به فکر ازدواج مجدد افتاده اما نگران شرایط پسرش امیر((بهرام رادان)) است که بیشتر اوقات بیکاری خود را با دوستش پدرام میگذراند. یک شب امیر و پدرام به قصد خوشگذرونی از خونه خارج میشوند که با تصادف در یک تقاطع زندگی آنها و نقشهای دیگر فیلم دچار تحول اساسی میشود.

فیلم سینمایی تقاطع- سیدی1    (+Page-DownLoad+) حجم : 258 کیلوبایت

فیلم سینمایی تقاطع- سیدی2    (+Page-DownLoad+) حجم : 258 کیلوبایت

پسورد:www.7download.mihanblog.com  


فیلم سینمایی اخراجیها

سلام امروز براتون یه فیلم سینمایی آماده کردم امیدوارم خوشتون بیاد. فیلم اخراجیها که تقریبا پرسروصدا ترین فیلم سینمایی امسال هست و هنوز روی پرده سینما هست را برای دانلود آماده کردم.

فیلم سینمایی اخراجیها- سیدی1  (+DownLoad+)

فیلم سینمایی اخراجیها- سیدی2  (+DownLoad+)

پسورد:www.7download.mihanblog.com  

این فیلم را آقا سیامک و آقا داریوش درخواست کرده بودند.